Friday, December 2, 2011

Itu kelemahan saya.

Salam.
Awalnya saya buat post hari ni.
:)
Supaya tak nak tidur lepas subuh sebenarnya.
*sebab lepas tengok satu scene dalam cerita Ketika Cinta Bertasbih,di mana ibu Khairul Azzam kata,
 
"Siapa yang nak menantukan perempuan yang tidur lepas subuh?Jelas bagaimana sikapnya."

Oh tidak.
Hehe.
Just a selingan ok~

Pagi ni,saya just nak share puisi Afdholul Rahman dari LangitIlahi.com.
Kerana,bila rasa lemah,
Saya perlukan sokongan.
Dari Allah dan juga manusia.


Bila on9 pagi ni,
Allah izinkan mata saya memandang puisi beliau
AllahuAkbar.


Ya,
Saya manusia yang akan mudah jadi lemah
Bila ada manusia yang tidak senang dengan saya,
marahkan saya,
bencikan saya, 
dan seumpama dengannya.


Ya,
Memang salah saya
Memang kurang saya
Memang itulah saya.


Saya tak sempurna,
Saya bukan Tuhan,
Untuk buat semua bahagia dengan saya.


Eh2,macam saya pulak nak berpuisi.:)
Jom,
Baca puisinya.
:)




Bila berada dalam kelemahan, 
Janganlah rasa cukup hanya sekadar tangisan.
Tangisan tidak akan mampu mengubah apa.
Yang bangun dengan usaha,
Yang berusaha dengan tenaga,
Allah nanti bekalkan kekuatan jiwa.



Buat yang membaca
Moga Allah selalu bersama kamu
Moga Allah redha akan kamu


Maafkan salah aku
Yang menjadikan kamu membenci aku.


:)



No comments:

Post a Comment