Wednesday, June 20, 2012

Surat untuk dia.

Bismillah.


I just finished my 'Hubungan Etnik' paper for the second semester exam on yesterday. Alhamdulillah,all were going well. Even I'm still worrying on that paper. Oh Allah, grant me the best. Ameen. Three more papers to go. Calculus, Organic and Physical Chemistry and Wave and Vibrations. Fighting!


Hee.Speaking london sket.
Jadilah=.="


Tadi teringat kat seseorang. Seseorangla. tuut.
Unknown actually. Tade sape-sape pun.


Then, rasa macam nak tulis surat untuk dia. Ya,untuk dia yang nanti akan bersama-sama saya menongkah hidup di dunia dan insyaAllah dia yang nanti akan berpimpinan tangan bersama saya di syurga kelak.


credit to:deviant art.com




Tapi sekarang saya tak tahu la "dia" tu sapa,ok?


"Surat untuk dia" ni akan saya tulis banyak-banyak, tau. I mean,banyak series. Aceceh~ 


When I'm free, I'll write something untuk dia.InsyaAllah.


Okkeh.Bismillah....


Awak,
Sihat?:)
Moga sentiasa dan selamanya dalam redha dan kasih-sayangNYA.


Awak,
Ini surat pertama saya untuk awak,
jadinya,
Saya nak minta maaf.


Sebab masa lepas saya disulami dengan banyak kelalaian,
Sebab masa lalu saya pernah diisi dengan cinta yang belum halal.
Maaf.
:( my bad.


Awak,
Saya tak mampu mendamba awak yang sempurna,
Sebab saya tahu tiada yang mampu.


Sebelum saya membina harapan yang menggunung tinggi dari awak,
Lebih baik saya membina diri untuk saya sediakan hanya untuk awak.


Sungguh,
Saya tak kuat untuk selalu istiqamah melakukan kebaikan,
Tapi saya yakin,
Saya perlu usaha ke arah itu,
Sebab nanti,
Saya nak jadi penguat tulang belakang awak.


Awak,saya tunggu.







1 comment:

  1. nice entry...hehe..done fllow awk..fllow kte blik taw..http://comey-comeyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete