Tuesday, October 4, 2011

Diari aku dan USIM

Salam semua!



Today i'm a bit happy.Tak tahu kenapa.Mungkin sebab Allah cetuskan idea dan beri kesempatan untuk buat new post=)..Alhamdulillah.

And i think,this post gonna be the first post on "Diari aku dan Usim".Menarik ka?Peduli apa.As long as i'm happy to do and to share with others.Selagi intipatinya dapat bagi manfaat untuk orang len,i'll continue.Muktamad.

Ok,kat bawah ni i got some picture of Usim n the surrounding.Saya tak pandai sangat ambil gambar cantik-cantik ni,but at least,ada untuk tatapan semua=).


Fakulti Ekonomi dan Muamalat.Fakulti paling saya sayang setakat ini(sebab fakulti sendiri x fully siap lagi).
Antara sebab2nya..Makanan kat kafenya sedap2,surau kemas+cantik,pemandangan yang menenangkan.

Ini roundabout.Ada perkataan IQRA' kat benda yang macam kubah tu.

This is canselori.And a bit info for you to know,this building is facing our qiblat.

Fakulti Ekonomi Muamalat again=)

Front view.Dahla jauh!*pic tak lawa*


Again.

Buat masa sekarang,Usim tak ada dewan lagi.Ini dalam pembinaan.Sempat tak aku konvo kat dewan Usim nieh.
*hopefully*

Stadium.Pavilion namanya.Pelik jugak.haha.

Inilah perkampunganku.Ada 5 blok.Blok yang depan sekali nieh,blok kaum adam.And the rest is hawa punya.


That's all lah for today.Puas ka tengok picture yang sikit ni?*wonder*..
Nanti bila saya lapang,will be upload more,ok?
Jom solat asar!

3 comments:

  1. kau kat usim? awat xhabaq mai?? aku kat uia nilai. dkt je. blh jmpaa. tp now, aku dh hbs :(

    ReplyDelete
  2. aah,kat usim.skang kat gombak ke?

    ReplyDelete
  3. belum masuk lagi. insyaAllah, Feb 2012 ;)
    oi~ tak letak ke blog aku kat list blog kwn2 tu =P
    hahaha~

    ReplyDelete