Sunday, December 5, 2010

Terima Kasih Sahabat

.::SAHABAT::.

saya sayang kamu..

  Saya bahagia.Sebab saya punya sahabat seperti kamu.Bahagia sangat.Terima kasih yang tiada hingganya pada Allah yang memberikan nikmat ini.Moga persahabatan yang terjalin keranaNya ini kekal hingga ke syurga..Tiada yang lebih aku harapkan dari mendapat redhaNya atas jalinan ini.

kamulah sahabat saya..dunia dan akhirat..

jauh di mata,dekat di hati=)

Doaku buatmu sahabat...

Duhai sahabat
Engkau hadir dalam hidupku
Setelah Allah mengizinkannya...
Hadirmu itu
Mengubat luka yang tak seberapa
Memberi aku kekuatan untuk terus melangkah
Membantu aku mengukir sebuah senyuman
Hadirmu itu
Mengingatkan aku sebuah amanah
Amanah dari Dia
Untuk membawa semua ke syurgaNya
Sahabatku..
Dengarlah doaku...

Bisikku pada Tuhan yang satu,
Lindungilah sahabatku ini,
Disetiap langkahnya,
Disetipa hela nafasnya,
Disetipa kelip matanya,
Disetiap degup jantungnya,
Ya Allah..
Banyak yang aku ingin pohon untuknya
Tapi jika satu sahaja yang dimakbulkan olehMu
......
Lindungilah iman di hatinya
Kerana dengan iman yang ada
Sahabatku pasti selamat 
Di dunia danjuga di akhirat..

~Kabulkan doaku Ya Allah~
Wardah
KMPk
......Bahagia......


No comments:

Post a Comment