Tuesday, February 15, 2011

Sanah helwa angah!

   Salam alaikum..Ana doakan semuanya sihat walafiat di hari ini.ami..moga dengan kesihatan yang baik,Allah izinkan kita untuk lebih banyak melakukan amal ibadah untuk lebih dekat denganNya.amin...

   Hari ni hari.......
Selamat hari lahir adekku!
    Hari ni hari lahir dia..
Dia itu adek saya lah..
Nurul Naqqiah namanya..
This year dia amek SPM..
=)
s0me du'a for u my dear....

Selamat menyambut hari kelahiran yang ke 17 my dear..
Kak y0ng tak mampu nak bagi present2 yg mahal2..
Sebab kak y0ng belum kerja..(hehe,alasan actually)
Hanya bingkisan doa pada yang Esa yang mampu kak yong sampaikan..
Sebab Dia yang mengatur hidup kita semua..

Aku selaku kakakmu sentiasa mendoakan yang terbaik buatmu
Meskipun dulu,kaulah manusia yang selalu bergaduh denganku..
Tapi
itu normallah kan?=)

Aku mohon padaNya agar setiap apa yang kau lakukan sentiasa dalam redhaNya..
Aku mohon padaNya agar kau selalu dalam jagaanNya..
Aku mohon padaNya agar imanmu jua sentiasa dalam jagaanNya..
Aku mohon padaNya agar kelak kau berjaya di dunia dan di akhirat..
Agar kau menjadi anak yang soleh buat mama dan baba..
Agar kau menjadi wanita yang solehah dambaan setiap mujahid..
Agar kau menjadi hambaNya yang dikasihi..
Dan akhirnya...
Moga Kau berjaya mendiami syurgaNya!
amin..amin..amin..

ada orang kata,kami kembar..hehe..ni bukan pic sebenar ya!=)
we're sisters till jannah!ameen..


  That's all for today..lastly my dua for her..Bittaufiq maann najah fil SPM nanti ya..Fighting!
Wallahua'lam..wassalam...

No comments:

Post a Comment